I'm a twist kinda guy so here's mine (in no particular order):
1. Planet of the Apes (1968)
2. The Others (2001)
3. Fight Club (1999)
4. The Descent (2005)
5. The Sixth Sense (1999)
6. Secret Window (2004)
7. Dark City (1998)
8. Abre los ojos (Open your Eyes ) (1997)
9. Twelve Monkeys (1995)
10. The Devil's Advocate (1997)
11. The Forgotten (2004)
2. The Others (2001)
3. Fight Club (1999)
4. The Descent (2005)
5. The Sixth Sense (1999)
6. Secret Window (2004)
7. Dark City (1998)
8. Abre los ojos (Open your Eyes ) (1997)
9. Twelve Monkeys (1995)
10. The Devil's Advocate (1997)
11. The Forgotten (2004)
Last edited: