Captain America: The First Avenger (3D+2D Blu-ray SteelBook) (KimchiDVD Exclusive #55) [Korea]

Which edition are you getting?

  • Lenticular

    Votes: 51 35.7%
  • Full Slip A1

    Votes: 54 37.8%
  • Full Slip A2

    Votes: 30 21.0%
  • One Click

    Votes: 34 23.8%

  • Total voters
    143
Jun 4, 2017
61
Reactions
87 0 0
#1
Last edited by a moderator:
Oct 23, 2016
541
Germany
Reactions
1,134 0 0
#24
Gimme a box set ... *_*

I know they probably won't but a girl can dream, right?!
 
Mar 8, 2015
689
Los Angeles
Reactions
2,152 0 0
#25
Nice. I do not yet have this movie, though I own 2 and 3. Glad this is coming.
 

cooey

Social Media Manager
Super Moderator
Premium Supporter
Jan 5, 2012
19,818
UK
Reactions
40,758 33 0
#27
I've known about this for a looooong time! Nice to finally see it come to 'life'. I cannot wait for this
 
Oct 23, 2016
541
Germany
Reactions
1,134 0 0
#30
I've known about this for a looooong time! Nice to finally see it come to 'life'. I cannot wait for this
I know, right?!! :LOL: Kimchi was probably sick of me asking about it every few weeks. lol

So.... Looks like I know what my first kimchi will be.
What do you mean you left out Kimchi's Winter Soldier release, are you okay?!! :OMG:
 

Steelselecta

Premium Supporter
Jul 30, 2013
3,497
UK
Reactions
8,485 3 0
#31

cooey

Social Media Manager
Super Moderator
Premium Supporter
Jan 5, 2012
19,818
UK
Reactions
40,758 33 0
#32
I know, right?!! :LOL: Kimchi was probably sick of me asking about it every few weeks. lol


What do you mean you left out Kimchi's Winter Soldier release, are you okay?!! :OMG:
Ah trust me, I've known even longer than that ;)
 
Oct 23, 2016
541
Germany
Reactions
1,134 0 0
#34
Ah trust me, I've known even longer than that ;)
Then that must have been hell. :joy: I know it was for me. lol Kimchi's TWS is my fave release and I was so happy when they said TFA would be their next exclusive. *__* There's just not enough love for that movie! So yay for Kimchi!

Btw, you gonna host a GB for this cooey? :angel:
 

CleverLoginName

Premium Supporter
Feb 16, 2016
2,054
GER
Reactions
5,772 8 0
#37
Another Kimchi Exclusive?

GB what.gif


Nah, just another of those pesky Marvel movies.

Missed out.gif


;)
Seriously: I'm happy for everyone who was looking forward to this release.
 
Last edited:
Oct 23, 2016
541
Germany
Reactions
1,134 0 0
#38
;)
Seriously: I'm happy for everyone who was looking forward to this release.
Look at it like this, at least it's not one of the movies that have been released over and over again! I mean, the only premium release for TFA is Blufans so this is long overdue. ^^

Now I'm hoping one of the slips has the stage prop shield. That would go nicely with the Winter Soldier shield slip then. *___*
 

Ashish

Premium Supporter
Jun 5, 2013
1,660
Reactions
5,431 0 0
#39
I've known about this for a looooong time! Nice to finally see it come to 'life'. I cannot wait for this
Thanks for sharing mate.
 

tommyh84

Premium Supporter
Apr 28, 2011
4,930
Reactions
4,823 9 0
#40
Just like their Winter Soldier release this is the best Steelbook for this film