Birds of Prey - In theaters February 7, 2020

bloodsnake007

Ltd. Ed./Birthdays/Video Game Mod
Moderator
Premium Supporter
May 18, 2013
26,420
AZ, U.S.A
Reactions
67,060 17 0
#1
0.00 star(s) Rating: 0.00/5 0 Votes
Title: Birds of Prey

Genre: Action, Crime, Drama

Director: Cathy Yan

Cast: Margot Robbie

Release: 2020-02-07

Plot: After splitting up with The Joker, Harley Quinn and three other female superheroes – Black Canary, Huntress and Renee Montoya – come together to save the life of a little girl (Cassandra Cain) from an evil crime lord.
 

bloodsnake007

Ltd. Ed./Birthdays/Video Game Mod
Moderator
Premium Supporter
May 18, 2013
26,420
AZ, U.S.A
Reactions
67,060 17 0
#2
WB Developing Harley Quinn Movie Featuring More Female DC Characters

Source: ComingSoon.net

Ahead of the release of Suicide Squad later this summer, The Hollywood Reporter brings word that Warner Bros. is now developing Harley Quinn movie starring Margot Robbie as the villain.

It’s worth noting, however, that the spin-off project is not being eyed as a “solo” Harley Quinn movie, but instead a film that would feature a number of female DC characters, with the likes of Batgirl and the Birds of Prey reportedly also in the mix for the film. The studio is staying tight lipped about the project and not confirming which characters will appear in the film or who is even writing, though it is reportedly a female screenwriter.

The outlet notes that Robbie herself was the springboard for the project, having fallen for the pantheon of DC’s female characters in her extensive research for the role of Harley Quinn. Robbie then brought on the writer to the project and it was promptly picked up by the studio for development.

Robbie will make her debut as Harley Quinn in Suicide Squad on August 5, marking the feature film debut of the character.


 

Flloydo

Yo honey-dips, summertime, fine Jheri drippin'
Premium Supporter
Jun 4, 2013
16,697
UK
Reactions
27,059 8 0
#3
Wow that gif franky

That and the gif of her in wolfstreet sitting on the floor with her foot on Leo's face are the best in the world
 

Noodles

Super Moderator
Premium Supporter
Feb 28, 2011
25,927
UK
Reactions
59,171 37 0
#8
Who me?
Nahhhhhh just randy


(Hahaha haven't heard or used the word randy in years!)
Haha neither have I mate. A mate of mine used the word "funky" the other day... couldn't help but give him this look o_O lol.
 

Flloydo

Yo honey-dips, summertime, fine Jheri drippin'
Premium Supporter
Jun 4, 2013
16,697
UK
Reactions
27,059 8 0
#9
Haha neither have I mate. A mate of mine used the word "funky" the other day... couldn't help but give him this look o_O lol.
I do use funky a lot tbh

Well not a lot but I do still use it
 

AlienKing

The Matrix has you...
Contributor
Premium Supporter
May 15, 2014
10,418
Ontario, Kanada
Reactions
16,251 2 0
#11
I don't even know how to post gifs tbh!
Here is a quick 101 :)
click here first
23.JPG

It'll bring up this screen below. Paste your GIF URL and click Insert
24.JPG


Then 'Post reply' and voila! You're done!
25.JPG



Here is the actual GIF:
 

Flloydo

Yo honey-dips, summertime, fine Jheri drippin'
Premium Supporter
Jun 4, 2013
16,697
UK
Reactions
27,059 8 0
#12

bloodsnake007

Ltd. Ed./Birthdays/Video Game Mod
Moderator
Premium Supporter
May 18, 2013
26,420
AZ, U.S.A
Reactions
67,060 17 0
#17
I wonder who changed the thumbnail pic on the 'Movies, Trailers, News' main thread page for this film? :naughty: LOL! :hilarious: :rofl: I bet it was @Noodles :whistle:... and he has the nerve to call us PERVS! :D :p I know I am... and PROUD of it! :woot:
 

AlienKing

The Matrix has you...
Contributor
Premium Supporter
May 15, 2014
10,418
Ontario, Kanada
Reactions
16,251 2 0
#18
I wonder who changed the thumbnail pic on the 'Movies, Trailers, News' main thread page for this film? :naughty: LOL! :hilarious: :rofl: I bet it was @Noodles :whistle:... and he has the nerve to call us PERVS! :D :p I know I am... and PROUD of it! :woot:
LOL! Just noticed that. Thanks you @Noodles! We aspire to be like you someday! :rofl:
 
Apr 27, 2009
3,519
Durham,NC
Reactions
1,217 0 0
#19
Brings back memories.That was my wallpaper for a freaking year.To this moment still the hottest i have ever seen a woman on screen.And the teasing was insane;it haunted my dreams, so i can only imagine what it was like for Leo.

As far as the Quinn movie goes, its a no brainer.Everyone knew they had to do this.It's going to make so much money it's crazy.WB/DC are gonna own all markets, male and female.She had the most popular costume last year and that was just from a trailer so imagine a whole freaking movie with merch.gotta start saving up for the statues and posters now.

There is one problem ,though.she has found some random female director for the movie and are shutting out the creators ( who are male) from writing or participating in the movie production it would seem.That gives me pause.And with out having a movie full of joker it leads me to believe maybe they will go with the faint lesbian relationship she has with poison ivy for the film.

Ps : she said she is never wearing the shorts again after suicide squad so there is that.
 

Noodles

Super Moderator
Premium Supporter
Feb 28, 2011
25,927
UK
Reactions
59,171 37 0
#20
I wonder who changed the thumbnail pic on the 'Movies, Trailers, News' main thread page for this film? :naughty: LOL! :hilarious: :rofl: I bet it was @Noodles :whistle:... and he has the nerve to call us PERVS! :D :p I know I am... and PROUD of it! :woot:
LOL! Just noticed that. Thanks you @Noodles! We aspire to be like you someday! :rofl:
Haha guilty! I'm just as much a fan of the female form as any other straight male on here. ;) :angel:

As for the thread thumbnail...

 
Movie information in first post provided by The Movie Database